Πολιτική Υπαναχώρησης

 Πολιτική Υπαναχώρησης

 

  1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
  2. Έναρξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. Για τις συμβάσεις πώλησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει από την ημέρα κατά την οποία παραδίδεται το προϊόν στον πελάτη ή σε τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από τον πελάτη.
  3. Η υπαναχώρηση αυτή γίνεται χωρίς υποχρέωση του πελάτη να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση. Αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το ηλεκτρονικό κατάστημα για την αποστολή του είδους σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή παραληφθεί.
  5. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το ηλεκτρονικό κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, γίνεται ως εξής:
  6. Στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας: εάν μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί το τίμημα από την Τράπεζα, το κατάστημα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
  7. Στην περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.
  8. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω Paypal, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων με αντίστοιχη πίστωση του λογαριασμού Paypal του πελάτη.
  9. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  10. Η επιστροφή των προϊόντων από τον πελάτη θα πρέπει να γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα γνωστοποίησης της υπαναχώρησης προς το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε καμία περίπτωση, δεν θα γίνονται δεκτά προϊόντα χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη ή ηλεκτρονική γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.
  11. Ο πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης επιστρέφει το προϊόν με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν ανοιχθεί ή αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  12. Εξαιρούνται από την υπαναχώρηση προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί και προϊόντα τα οποία επιστρέφονται με φθορές, οποίες προκλήθηκαν μετά την παραλαβή από τον πελάτη.
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.